Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

Doufáme, že nespokojeného zákazníka mít nebudeme :) Pokud by se přece jen stalo, že by se naskytl nějaký problém - nebojte se na nás obrátit a vše se budeme snažit vyřešit co nejrychleji a tak, aby byli spokojeni všichni.

V prvním případě Vás poprosíme o to, abyste nás informovali o jakémkoliv problému emailovou cestou na obchod@barvyadler.cz 

Ať už se jedná o malou připomínku, stížnost či reklamaci zboží. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá - pozitivní i negativní.

Samozřejmě máte právo do 14 dnů od doručení odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. V tomto případě prosím vyplňte odstoupení od kupní smlouvy

Vyplněné odstoupení od kupní smlouvy přibalte ke zboží, které chcete vrátit a zašlete na adresu Ivana Hubálovská, Přátelství 79/83, 10400 Praha - Uhříněves.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení